Dawny Garaż Stołecznej Kolumny Transportu Sanitarnego przy ul. Woronicza #19 [1] to obecnie Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans [10]. Obiekt znajduje się w rękach prywatnych, użytkowany jest nadal na cele związane z przechowywaniem, kontrolą stanu technicznego i naprawą samochodów [9]. Dodatkowo mieści stację kontroli pojazdów oraz ma tu siedzibę dealer i serwis [1] Volvo Centrum [13].
Realizacja modernistycznej [3], opartej na nowoczesnych technologiach architektury przemysłowej kontynuuje nurt racjonalistyczny zapoczątkowany przez architekturę przemysłową Waltera Gropiusa [1]. Podziałowi miejsc postojowych odpowiada układ okien. Przeznaczenie budynku umożliwiło projektantom zachowanie odsłoniętej konstrukcji żelbetowej ramp i stropów poszczególnych kondygnacji o czytelnym odcisku szalunku, bezpośrednio nawiązujących do stylu stosowanego przez Le Corbusiera [1].
Jest to czterokondygnacyjny gmach o żelbetowej konstrukcji szkieletowej [1]. W ogromnym przyziemiu ciągnącym się na południe powstała stacja obsługi wraz z zapleczem: magazyny, pomieszczenia rzemiosł, szatnie i sanitaria personelu. Dokonywano się tu tzw. napraw średnich, przeglądów regulaminowych i napraw bieżących. Wóz ustawiano na kanale naprawczym, wyposażonym w instalację oświetleniową i wentylację mechaniczną lub na kolumnowym podnośniku hydraulicznym. Cięższe zespoły wymontowywane na stanowiskach kanałowych, transportowane były za pomocną monorelsu do pomieszczeń zespołowni i silnikowni. Kabiny do mycia i obsługi pojazdów miały przepustowość 160 samochodów na dzień. Pozostałą przestrzeń parteru przeznaczono na dodatkowych 15 miejsc postojowych dla ciężarówek i autobusów [4]. Na trzech wyższych kondygnacjach zaplanowano miejsca postojowe, po 60 (75 [17]) na każdej z nich (każde piętro ma ok. 2500 m2 [4]) [1]. Łącznie budynek może pomieścić 400 pojazdów [17].
Wjazd samochodów na górę i zjazd na dół umożliwiły osobno spiralne rampy umieszczone w okrągłych narożnych ryzalitach przypominających baszty, z odwzorowaną na elewacjach strukturą pochylni i ogromnymi oknami wypełniającymi niemal całe elewacje i latarniami na szczycie [1]. Według autorów projekt spiralnych ramp nawiązuje do wież renesansowego zamku w Baranowie. Są one jednym z najbardziej efektownych elementów garażu [3]. Charakterystyczne są wysokie, pasmowe przeszklenia. Z jednej strony mają walory praktyczne, z drugiej dodają lekkości i elegancji [3].
W podziemiach działa studio prób dla zespołów garażowych [20].
Budynek otrzymał nagrodę III stopnia w kategorii budownictwa przemysłowego Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej [1].